تجهیزات لبنیاتی

معرفی محصولات و تجهیزات لبنیاتی

تجهیزات لبنیاتی

معرفی محصولات و تجهیزات لبنیاتی

معرفی کامل انواع کره گیر ، خامه گیر ، شیردوش برقی و دستی و ..

  • ۰
  • ۰

سپراتور یا دستگاه خامه گیر یکی از بهترین تجهیزات لبنیاتی بوده که امروزه به دلیل کاربرد بسیار زیاد آن باعث شده است که افراد بسیار زیادی از آن استفاده کنند. در نظر داشته باشید این محصول با کارکرد خود این قابلیت را به مصرف کننده ارائه میدهد که محصول خامه کاملا ارگانیک رو تولید نمایید به همین دلیل هم افراد بسیار زیادی به تولید مصرف و تولید خامه ارگانیک هستند زیرا یک محصول ارگانیک دارای فواید بسیار زیادی بوده و خامه به دلیل چربی بالا زمانی که ارگانیک باشد زیان کمتری به بدن وارد کرده و موجب چاقی و بیماری های قلبی نمیشود. در نظر داشته باشید که دستگاه خامه گیر امروزه به دلیل کاربرد زیاد خود توسط شرکت های متنوعی تولید و روانه بازار میشود اما مسلما کیفیت بالا در دستگاه خامه گیر در اولویت قرار دارد. زمانی که جنس به کار رفته در محصول از نوع بی کیفیت باشد مسلما خامه تولیدی نیز غیر بهداشتی بوده و مناسب برای مصرف نیست.

یکی از اساسی ترین قسمت هایی که در دستکاه خامه گیر قرار دارد مخزن دستگاه میباشد. مخزن به کار رفته در دستگاه خامه گیر باید از جنس استیل و یا شیشه باشد زیرا شیر و آب اگر با فلز یا آهن و جنس دیگر تماس بگیرند مسلما دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی میشوند اما مخزن از جنس استیل و یا شیشه به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و شکستگی نشده و حتی باعث طول عمر محصول میباشد.

برترین تولید کننده دستگاه خامه گیر در ایران

همانطور که در بالا گفتیم امروزه تولید کننده های بسیار زیادی در ایران وخاورمیانه در زمینه تولید دستگاه خامه گیر فعالیت میکنند ولی یکی از بهترین تولید کنندگان ایرانی در زمینه تولید دستگاه خامه گیر در ایران صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق بوده و با بیش از 25 سال سابقه توانسته است که بهترین محصولات را تولید و روانه بازار نمائید. حتی این گروه تولیدی با تولید کنندگان خارجی نیز همکاری داشته و اولین گروه در ایران میباشد که به صورت مستقیم با وارد کردن محصولات تولید کنندگان مختلف ، در بازار ایران عرضه و بفروش میرساند. در نظر داشته باشید که کیفیت بالای محصولات صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق باعث شده است تا محصولات این گروه تولیدی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش شده و با کیفیت و خدمات بهتری به دست مصرف کننده برسد.

  • ۹۹/۱۱/۲۸
  • حسین یزدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی