تجهیزات لبنیاتی

معرفی محصولات و تجهیزات لبنیاتی

تجهیزات لبنیاتی

معرفی محصولات و تجهیزات لبنیاتی

معرفی کامل انواع کره گیر ، خامه گیر ، شیردوش برقی و دستی و ..

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستگاه خامه گیر دستی یکی از متنوع ترین و پرکاربرد ترین محصولات لبنی بوده که به دلیل کارکرد بدون نیاز به برق باعث میشود تا نیاز افرادی که دسترسی به برق را ندارد رفع کند. این محصول در ایران به صورت وارداتی از کشور ترکیه بوده و امروزه در بازار ایران به صورت زیادی به فروش میرسد. این دستگاه بدون اتصال به برق و تماماً به صورت دستی فرایند چربی گیری از شیر و تولید خامه ارگانیگ را به بهترین شکل ممکن انجام داده و تمامی قطعات مورد استفاده در این دستگاه و محصول اعم از مخزن استیل، بدنه ضد زنگ، کاسه های چربی گیری و … از کیفیت بالایی برخوردار بوده که نهایت راندمان و عمر مفید را در این خامه گیر به وجود آورده اند. در نظر داشته باشید که کیفیت بالای دستگاه خامه گیر دستی به دلیل طراحی استاندارد باعث شده است تا رضایت مشتری به صورت کامل کسب شده و افراد اقدام به خرید و استفاده از این محصول نمایند. ما در ادامه ی این مقاله تصمیم داریم تا به صورت کامل و جامع اقدام به بررسی  این دستگاه کرده و شما را با این محصول پرکاربرد آشنا کنیم.

بدنه دستگاه

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این دستگاه بدنه کاملا فولادی آن میباشد. در نظر داشته باشید که بدنه فولادی در برابر ضربه و فشار دچار شکستگی نشده و به علت داشتن وزن استاندارد در هنگام خامه گیری مشکلی را ایجاد نمیکند. اما مهم ترین قسمت این دستگاه مخزن آن میباشد که از نوع استیل خالص بوده و در برابر آب و رطوبت به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمیشود. به این نکته مهم توجه داشته باشید که دستگاه خامه گیر دستی دارای مخزن 140 لیتری در ساعت بوده و کاربر میتواند بعد از استفاده اقدام به شستشوی آن نماید.

تنظیم میزان خامه گیری

یکی از مهم ترین مواردی که این محصول را از برخی از نمونه های موجود در بازار متمایز می کند امکان تنظیم و تعیین شدت چربی گیری می باشد. هنگام چربی گیری شیر از قسمت مخزن به داخل دستگاه ریخته شده و از 22 عدد کاسه عبور می کند. تمامی این کاسه ها به وسیله یک پیچ به هم و به دستگاه متصل شده اند و چنانچه کاربر پیچ را سفت تر کند چربی گیری شدیدتر شده و غلظت خامه بیشتر می شود؛

گارانتی و خدمات

این محصول به صورت کاملا وارداتی بوده و مسلما به علت داشتن نمایندگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. خرید این محصول از نمایندگی های معتبر باعث میشود تا محصول به همراه گارانتی به شما واگذار شود در غیر اینصورت محصول در صورت خرابی باید با هزینه شخصی اقدام به رفع آن نماید. به این نکته مهم توجه داشته باشید که هیچ قطعه برقی در این دستگاه وجود نداشته و امکان خراب شدن آن بسیار پایین میباشد.

نصب و راه اندازی آسان

یکی از ویژگی های منحصر بفرد دستگاه خامه گیر دستی راه اندازی و نصب آسان آن میباشد. این دستگاه برای نصب مهارت خاصی نداشته و کاربر میتواند از ویدئو های موجود در اینترنت و حتی دفترچه داخل دستگاه برای نصب و راه اندازی ان استفاده کند. در نظر داشته باشید که حتما بعد از استفاده از دستگاه برای اینکه محصول کیفیت خود را از دست ندهد حتما اقدام به شستشوی قطعات و مخزن ان نمائید. بدنه فولادی دستگاه نیاز به شستشو نداشته و با یک دستمال به صورت کامل تمیز میشود.

  • حسین یزدی
  • ۰
  • ۰

امروزه استفاده از مواد غذایی ارگانیک در بین مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و این موضوع بیشتر برای محصولات لبنی تمرکز دارد به همین دلیل تنها راه دستیابی به محصولات لبنی ارگانیک تولید ان به صورت شخصی میباشد. در نظر داشته باشید که کارخانه های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت میکنند اما متاسفانه به دلیل داشتن مواد نگهدارنده و رنگ مصنوعی استفاده از آنها برای سلامتی مضر میباشد.

خامه به عنوان لذیذ ترین مواد لبنی برای صبحانه میباشد و به دلیل قیمت بالای آن و کیفیت پایین استفاده از این ماده غذایی بصورت چشمگیری کاهش پیدا کرده است. در نظر داشته باشید که برخی از فروشگاه های لبنی با استفاده از دستگاه های مدرن اقدام به تولید ان میکنند ولی متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات جامع در مورد برخی از دستگاه ها همواره اقدام به خرید دستگاه های بی کیفیت موجود در بازار میکنند که ما در این مقاله تصمیم داریم تا به صورت جامع و کامل به بررسی راهنمای خرید خامه گیر بپردازیم. در نظر داشته باشید که اگر میخواهید برای تولید خامه اقدام به خرید دسنگاه خامه گیر نمائید یا اگر میخواهید با تولید خامه ارگانیک کسب درامد خود را شروع کنید بهتر است تا اخر این مقاله با ما همراه باشید.

بدنه دستگاه

بدنه عامل اصلی در کیفیت دستگاه میباشد. در نظر داشته باشید که محصولات لبنی دارای حساسیت بسیار بالایی هستند و این عامل باعث میشود تا اگر شیر که به عنوان ماده اولیه برای تولید لبنیات میباشد در مجاورت بدنه بی کیفیت باشد مسلما در کوتاه ترین زمان ممکن دچار خرابی شده و غیر قابل استفاده میباشد. سعی کنید در هنگام خرید دستگاه خامه گیر برقی یا دستی از بدنه استیل استفاده کنید زیرا استیل مقاومت زیادی در برابر  میکروب ها داشته و امروزه به عنوان یک بدنه در تمامی دستگاه های تولید محصولات لبنی مورد استفاده قرار میگیرد زیرا به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نشده و کار میتواند با خیال راحت بعد از استفاده آن را شستشو دهد.

  • حسین یزدی