تجهیزات لبنیاتی

معرفی محصولات و تجهیزات لبنیاتی

تجهیزات لبنیاتی

معرفی محصولات و تجهیزات لبنیاتی

معرفی کامل انواع کره گیر ، خامه گیر ، شیردوش برقی و دستی و ..

  • ۰
  • ۰

امروزه استفاده از مواد غذایی ارگانیک در بین مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و این موضوع بیشتر برای محصولات لبنی تمرکز دارد به همین دلیل تنها راه دستیابی به محصولات لبنی ارگانیک تولید ان به صورت شخصی میباشد. در نظر داشته باشید که کارخانه های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت میکنند اما متاسفانه به دلیل داشتن مواد نگهدارنده و رنگ مصنوعی استفاده از آنها برای سلامتی مضر میباشد.

خامه به عنوان لذیذ ترین مواد لبنی برای صبحانه میباشد و به دلیل قیمت بالای آن و کیفیت پایین استفاده از این ماده غذایی بصورت چشمگیری کاهش پیدا کرده است. در نظر داشته باشید که برخی از فروشگاه های لبنی با استفاده از دستگاه های مدرن اقدام به تولید ان میکنند ولی متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات جامع در مورد برخی از دستگاه ها همواره اقدام به خرید دستگاه های بی کیفیت موجود در بازار میکنند که ما در این مقاله تصمیم داریم تا به صورت جامع و کامل به بررسی راهنمای خرید خامه گیر بپردازیم. در نظر داشته باشید که اگر میخواهید برای تولید خامه اقدام به خرید دسنگاه خامه گیر نمائید یا اگر میخواهید با تولید خامه ارگانیک کسب درامد خود را شروع کنید بهتر است تا اخر این مقاله با ما همراه باشید.

بدنه دستگاه

بدنه عامل اصلی در کیفیت دستگاه میباشد. در نظر داشته باشید که محصولات لبنی دارای حساسیت بسیار بالایی هستند و این عامل باعث میشود تا اگر شیر که به عنوان ماده اولیه برای تولید لبنیات میباشد در مجاورت بدنه بی کیفیت باشد مسلما در کوتاه ترین زمان ممکن دچار خرابی شده و غیر قابل استفاده میباشد. سعی کنید در هنگام خرید دستگاه خامه گیر برقی یا دستی از بدنه استیل استفاده کنید زیرا استیل مقاومت زیادی در برابر  میکروب ها داشته و امروزه به عنوان یک بدنه در تمامی دستگاه های تولید محصولات لبنی مورد استفاده قرار میگیرد زیرا به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نشده و کار میتواند با خیال راحت بعد از استفاده آن را شستشو دهد.

ظرفیت دستگاه

دستگاه های خامه گیر در ظرفیت های متفاوتی تولید میشود. اگر تصمیم به خرید دستگاه خامه گیر دارید بهتر است بدانید که سعی کنید بر اساس نیاز خود ظرفیت مناسبی را انتخاب کنید. به عنوان مثال در فروشگاه ها به دلیل کارکرد زیاد دستگاه برای تولید خامه دستگاه باید ظرفیت نسبتا بالایی داشته باشد زیرا در این صورت با کارکرد زیاد در کوتاه ترین زمان ممکن دچار خرابی میشود.

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از معیار هایی که امروزه قیمت محصولات را تضمین میکند برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد به همین منظور سعی کنید در هنگام خرید محصولی را خریداری نمائید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.

موتور دستگاه

موتور به عنوان یک قطعه مهم در دستگاه خامه گیر میباشد که اگر  کیفیت خوبی نداشته باشد. مسلما در کوتاه ترین زمان ممکن دچار خرابی میشود. برخی از تولید کنندگان در هنگام تولید دستگاه از موتور بی کیفیت به دلیل سود بالا استفاده میکنند به همین منظور برای جلوگیری از خرید اینگونه از محصولات بهتر است از برند های شناخته شده که در این مقاله معرفی میشود استفاده کنید تا محصول کیفیت مطلوبی و راندمان بالایی داشته باشد.

بهترین تولید کننده تجهیزات لبنیاتی در ایران

امروزه تولید کننده های بسیار زیادی در حال تولید دستگاه خامه گیر و سایر تجهیزات لبناتی هستد. اما یکی از بهترین تولید کننده ها که دارای سابقه بالایی میباشد صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق میباشد. این گروه تولیدی با بیش از 25 سال سابقه توانسته است همیشه محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار نماید. در نظر داشته باشید که سعی کنید در هنگام خرید محصول با کیفیتی را حتی با قیمت نسبتا بالا خریداری کرده  زیرا ارزش اینگونه محصولات بسیار بالا بوده و طول عمر بالایی دارد.

  • ۰۰/۰۴/۰۷
  • حسین یزدی

دستگاه خامه گیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی