تجهیزات لبنیاتی

معرفی محصولات و تجهیزات لبنیاتی

تجهیزات لبنیاتی

معرفی محصولات و تجهیزات لبنیاتی

معرفی کامل انواع کره گیر ، خامه گیر ، شیردوش برقی و دستی و ..

  • ۰
  • ۰

امروزه کارخانه های بسیار زیادی در ایران وجود دارد که در زمینه تولید دستگاه کره گیر و سایر تجهیزات لبناتی فعالیت میکند اما باید در نظر داشته باشید که هر محصولی به دلیل قیمت بالای برخی قطعات ارزش خرید ندارد. امروزه قیمت ارز باعث شده است که قیمت برخی قطات وارداتی و داخلی افزایش پیدا کند و به دلیل رقابتی شدن قیمت محصول نهایی برخی از تولید کننده گان از قطعات بی کیفیت برای محصول استفاده میکنند که این مورد کاملا اشتباه بوده و باید محصول کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. در نظر داشته باشید که دستگاه های کره گیر در انواع مختلفی تولید میشود و به عنوان یک محصول عالی برای تولید کره ارگانیک به شمار میرود. برای اینکه محصول با کیفیت را خریداری نمائید بهتر است تا آخر این مقاله مهم با ما همراه باشید تا بتوانید ویژگی های یک محصول با کیفیت را شناخته و خرید هوشمندانه و با کیفیت را انجام دهید.

انواع دستگاه کره گیر

به صورت کلی دستگاه های کره گیر به دو مدل بالا زن و پایین زدن تولید و روانه بازر میشود. در مدل های بالا زن موقعیت موتور در بالای دستگاه و بر روی درب قرار دارد و در مدل های پایین زدن موقعیت موتور در زیر دستگاه قرار دارد که دو مدل تفاوت های دستگاه های کره گیر میباشد.

 

انواع بدنه در دستگاه کره گیر

یکی از مهم ترین ویژگی هایی یک محصول با کیفیت بدنه ان میباشد. تمامی تجهیزات لبناتی باید دارای بدنه استیل و آلومینیوم باشند زیرا محصولات لبنی در کوتاه ترین زمان ممکن آلوده شده و مصرف کننده مسلما دچار مسمومیت هایی میشود. آلومینیوم و استیل حالت جذب میکیروب را نداشته و همچنین به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمیشود.

موتور دستگاه کره گیر

در صورتی که از موتور های بی کیفیت و ارزان قیمت در کره گیر مورد نظر استفاده شده باشد، طبیعی است که پس از مدتی خراب شده و هزینه های زیادی را به شما تحمیل کند. معمولا موتور های الکتروژن و موتوژن کیفیت بالایی دارند و در ساخت اکثر کره گیر های داخلی از آن استفاده می شود به همین دلیل حتما توصیه میکنیم که به این موردتوجه ویژه ای کرده تا در هنگام خرید یک محصول با کیفیت را خریداری کرده  تا علاوه بر طول عمر بالا راندمان بهتری در هنگام تولید کره به همراه داشته باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

سعی کنید در هنگام خرید یک محصول الکترونیکی حتما محصولی را انتخاب نمائید که گارانتی داشته باشد در این صورت محصول کیفیت خوبی دارد زیرا محصولات گارانتی دار از قطعات درجه یک تولید شده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی