تجهیزات لبنیاتی

معرفی محصولات و تجهیزات لبنیاتی

تجهیزات لبنیاتی

معرفی محصولات و تجهیزات لبنیاتی

معرفی کامل انواع کره گیر ، خامه گیر ، شیردوش برقی و دستی و ..

  • ۰
  • ۰

قیمت دوغ سردکن

دستگاه دوغ سردکن در ظرفیت های بسیار زیاد دارای مخزن هایی بوده که برای نگهداری دوغ مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاها این قابلیت را دارند که از فاسد شدن دوغ جلوگیری کرده و دوغ همیشه سالم و خوش طعم باقی بماند. روش کار این دستگاه ها به این گونه میباشد که با استفاده از سیستم سرمایشی خود دوغ را در دمای پایین نگهداری کرده و با داشتن موتور عمل چرخش دوغ انجام میگیرد و این عامل باعث میشود تا دوغ همیشه در طول چندین روز بدون هیچ گونه فاسد شدن بماند. در نظر داشته باشید که امروزه به دلیل دلایل زیادی قیمت دستگاه های دوغ سردکن نیز گران شده اند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله دلایل گران شدن قیمت دوغ سردکن را برای شما معرفی نمائیم به همین دلیل اگر قصد خرید دستگاه دوغ سردکن دارید حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

میزان ظرفیت دستگاه

یکی از مهم ترین دلایل افزایش قیمت دوغ سردکن میزان ظرفیت دستگاه میباشد. دستگاه های خانگی که دارای ظرفیت پایین 10 لیتری و 20 لیتری هستند مسلما قیمت پایین تری نسبت به ظرفیت های بالا دارند. به همین دلیل اگر قصد خرید دوغ سردکن را دارید در ظرفیت دستگاه توجه بیشتری کنید و از خرید محصولی با ظرفیت بالا که نیازی به آن ندارید خوداری کنید.

کیفیت بدنه محصول

دوغ ، شیر و آب سه محصول لبنی هستند که همیشه در تماس با بدنه دستگاه هستند به همین دلیل استفاده از بدنه بی کیفیت مانند گالوانیزه و آهن باعث زنگ زدگی و پوسیدگی محصول میباشد و محصولات لبنی به دلیل حساسیت بالا به میکروب و آلودگی مسلما در کوتاه ترین زمان ممکن دچار خرابی و فاسد شدن میکنند و این عامل به مرور باعث مسموم شدن افراد میشود به همین دلیل اگر محصولی دارای قیمت بالا باشد به بدنه دستگاه توجه کنید و ما یقین داریم که بدنه دستگاه از استیل میباشد. زیرا استیل یک فلز گران بوده و مسلما در قیمت دستگاه نیز تاثیر بسیار زیادی دارد.

قطعات با کیفیت

موتور ، کلید های مدیریت و چندین قطعه دیگر مسلما اگر کیفیت بالایی داشته باشند در قیمت دستگاه دوغ سردکن تاثیر گذار خواهد بود. به یاد داشته باشید که موتور یکی از اجزای گران قیمت دستگاه بوده و به دلیل بالا رفتن قیمت دلار و ارز قیمت موتور نیز افزایش پیدا میکند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

اگر محصولی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد مسلما قیمت نسبتا بالاتری نسبت به محصول بدون گارانتی دارد. در نظر داشته باشید که محصول با کیفیت مسلما قیمت بالاتری دارد و این یک عامل کاملا شناخته شده است به همین دلیل زمانی که محصولی را خریداری میکنید ولی قیمت بالایی دارد حتما به داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش دقت کافی را داشته باشید زیرا بهترین ویزگی یک دستگاه ، گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

  • ۹۹/۱۲/۰۴
  • حسین یزدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی